zaterdag 31 januari 2009

Eerlijk zullen we alles delen


Ding 10.

Deze week gunde ik mezelf toch een boek en dat is gevaarlijk. Een spannend boek, waarin je blijft lezen. Ik gunde me iedere dag een kwartiertje, maar ongemerkt las ik langer. En dan ben ik beslist niet meer sociaal, eerder niet meer te bereiken. Gelukkig kwam aan deze houding een einde door ding 10.
SOCIAL BOOKMARKING. Minder spannend dan mijn boek, maar het bleef niet bij 15 minuten, want er was veel over te lezen. Op de account van 23 dingen heel wat websites bekeken, maar uiteindelijk toch zelf een account aangemaakt (tillyvandorst). En ook een button geplaatst.
In het verleden gebruikte ik furl, maar de laatste tijd, deed ik hier weinig mee. Het was verrassend welke sites ik toen bij furl had neergezet. Interessante sites, die ik helemaal was vergeten. Het nut van bookmarking is dan bij deze bewezen. Twee users aan mijn netwerk toegevoegd. In hun weblogs had ik hun username gelezen, dus dat was een makkie, tenminste als je de naam goed typt. Beter is de naam te selecteren en te kopiƫren.

Een website met favoriete sites delen met de Al@dinmedewerkers zou bijzonder handig zijn. Ik ga op zoek naar hun gebruikersnamen en ga ze toevoegen aan mijn netwerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten