zondag 18 januari 2009

Nog steeds ding 6.
Foto's plaatsen is wel erg leuk. Hierbij een paar foto's van de bibliotheek Hulst. De ruime inkom met zicht op de balie, de leeshoek bij de tijdschriften en de leestafel met de kranten en koffieautomaat. En wil je zien hoe de bibliotheek er aan de buitenkant uitziet, ga dan naar http://www.bibliotheekzeeuwsvlaanderen.nl , vestigingen. Flickr is een leuk programma om mee te spelen. Straks ga ik nog wat uitproberen. Vrijdagavond dacht ik mijn weblog eens even te veranderen en foto's te verwisselen. Had ik daar spijt van, dat was niet even maar het duurde heel erg lang. Ik heb wat afgeknosseld, maar er ondertussen veel van geleerd. Ik wilde een foto, die bij een bericht stond, deleten, zonder mijn tekst kwijt te zijn. Foto geselecteerd en op de knop "del" gedrukt, knippen, verwijderen, maar ho maar, de foto bleef staan. Ik dacht: "flikker op" en ben met vierkant ogen gaan slapen. Vrijdag was al met al toch een leerzame dag, want samen met Henri heb ik Netvibes op orde gekregen. Al de medebloggers met hun reacties staan nu keurig onder de tab: medebloggers. Nu ga ik zelfs deze feedreader waarderen. Vandaag de foto's toch kunnen verwisselen. Gewoon bericht bewerken, foto selecteren en deleten en daarna bericht publiceren. Waarom lukte dat vrijdagavond/nacht niet? Ik denk te lang achter de computer.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Tilly,
    Kun jij op Netvibes ook de nieuwste reacties lezen? Ik kan enkel de nieuw geplaatste berichten van de Bloggers lezen.
    Doeg,
    neTTy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Netty,
    Om reacties te lezen, moet je bij de tab medeblogger "bewerken" kiezen. De desbetreffende medeblogger kopiƫren en achter de naam reacties plaatsen. Ik heb het samen met mijn begeleider gedaan, anders had ik het ook niet geweten. Bel anders even, dan proberen we het samen (als ik het allemaal heb onthouden). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok, niet duidelijk. Ik bel jou morgenavond even op.
    Doeg,
    neTTy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tilly,
    Een hele dag gezwoegd!
    Nu heb ik de GEPOSTE WEBLOGBERICHTEN op de blogs van medebiebers... en DE REACTIES van anderen naast elkaar staan in mijn Netvibes. Pff. een hele klus.
    Thanks Alinda voor de tip van Julia.
    tot later,
    neTTy

    BeantwoordenVerwijderen