woensdag 4 februari 2009

Zeeuws zand

Ding 12

Een zandbak met veel interessante zandkorrels. Dus maar weer een account gemaakt met mijn e-mailadres van thuis. Van iedere verandering en toevoeging kreeg ik bericht via de mail, dus heb ik na 2 dagen mijn gmail als primair adress opgegeven. Je doet er ideetjes op. Als ik al die verhalen lees over die mooie campings, krijg ik direct zin om met de caravan op vakantie te gaan. De Zeeuwse gerechten roepen herinneringen op aan vroegere tijden. Zelf heb ik aan de folder Zeeuws eten en drinken het gerecht: “Jan in de zak” toegevoegd. Mijn moeder maakte dat vroeger in de winter regelmatig klaar. http://zeeuwsefavorieten.pbwiki.com/Jan-in-de-zak. Aan meerdere folders zou ik berichten willen toevoegen. Maar ja de tijd…..

1 opmerking:

  1. Je kan er inderdaad nog uren aan besteden. Wie weet na de 23dingen. Maar hup naar het volgende ding!

    BeantwoordenVerwijderen