zondag 8 februari 2009

Documenten delen






Ding 13

Online kantoortoepassingen. Daar was ik heel benieuwd naar, want het zou toch een mooi alternatief kunnen zijn voor al die bijlagen bij de e-mails, die heen en weer vliegen. Je kunt veel tijd kwijt zijn aan het zoeken naar een document, waarin de laatste wijzigingen zijn aan gebracht. Mijn eerste poging was geen succes. Ik had Nel beloofd een document met haar te delen. ’s Avonds begon ik ijverig en wachtte op haar toevoeging. Maar daar kwam geen reactie op. Niet gek, want toen ik inlogde bij Google Docs, zag ik dat het document niet gedeeld was met haar. Dus grandioos mislukt. Als test heb ik toen een document aangemaakt en naar mijn privĂ©- en werkadres gestuurd. Dan zie je hoe het werkt zonder er iemand lastig mee te vallen. Een nieuwe poging om een document te delen met collega’s is tot nu toe aardig gelukt. Alle reacties zijn nog niet binnen, maar ja iedereen is nog niet bij ding 13. Zoho zou ik ook graag uitproberen, maar Zoho ziet mij niet zitten. Toen ik een document wilde maken, gooide ze(of is het hij) me eruit en kon ik weer opnieuw beginnen. Na 3 keer hield ik het voor gezien.

6 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad gelukt hoor het document te delen met ons. Ik heb je uitnodiging ontvangen. Ik zal er binnenkort iets aan toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voelde even een lichte hoofdpijn opkomen.
    Gelukkig kun je chick zijn getjilp UITZETTEN...!
    (Maar ze is wel schattig hoor)
    Doeg, neTTy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Tilly,

    heb je nu ook zo'n hebbeding op je blog? Het gesnor van Maukie is inderdaad beter te verdragen dan dat ...decibel-gesjilp van deze Chick. Gelukkig hebben de dames hierachter alt-of tenorstemmen.:)

    Groetjes Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het getjilp heel leuk, moet er elke keer eens naar luisteren als ik op je blog kom.
    grt. Christa

    BeantwoordenVerwijderen