vrijdag 3 april 2009

Weer terug

Na wat achterstallig werk weggewerkt te hebben in de laatste weken, heb ik weer zin om op mijn blog te schrijven. Het was vandaag heerlijk weer. Je kon lekker buiten zitten en een boek lezen. De laatste jaren doe ik mee aan de debutantenprijs. Best leuk, boeken lezen van nieuwe schrijvers. Zo heb ik Sneeuweieren al uit en ik ben nu bezig aan de Hemelsleutels. Sneeuweieren, heb je zo uit. Mooi en droevig. Hemelsleutels is echt de moeite. Een verhaal van een meisje, dat op 6-jarige leeftijd haar moeder verliest door zelfmoord en denkt dat het haar schuld is. Die schuldgevoelens blijven haar achtervolgen. Haar vader verwacht te veel van zo'n jong ding met alle gevolgen van dien, zowel psychisch als lichamelijk. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    leuk je weer online te zien! Lijkt me een prachtig boek hemelsleutels. Heb deze dan ook gelijk gereserveerd om tussen de 23dingen gekte door te lezen. Dank voor de tip..

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tilly,

    nou zie ik ineens dat je weer een stukje geblogd hebt, leuk! Maar dat heb ik niet binnengekregen via netvibes. Da's vreemd want ik heb zowel je berichten als de reacties op jouw blog erin staan. Wat blijkt nu? Op de rss feeds van je posts komen bij mij ook de reacties binnen, dus die krijg ik 2 keer en je posts helemaal niet, rara hoe kan dat? Begeleiders weten jullie dat?

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen